maandag 30 maart 2015

It was my birthday! ♥

Goedemiddag allemaal,

Afgelopen weekend ben ik eindelijk 18 geworden! Zaterdag was het eindelijk zo ver ik werd 18 jaar, helaas had ik deze dag iets anders voorgesteld dan hoe hij is gelopen.... Verder laat ik jullie zien wat ik heb gekregen op mijn verjaardag. En hoe ik het heb gevierd, ben je benieuwd lees dan snel verder!


Afgelopen woensdag had ik met mijn moeder afgesproken om te gaan shoppen voor mijn verjaardag. Dus na stage gingen wij samen naar Utrecht om daar leuke kleding te shoppen dat we konden dragen op onze verjaardag. Ik ben 28 maart jarig en mijn moeder 29 maart dus dat is altijd dubbel feest. Het was een leuke middag, toen we eenmaal in de trein richting huis zaten kreeg ik al last van mijn keel. Donderdag voelde ik me moe en had keelpijn, ik kon nauwelijks slikken. Vrijdag werd ik om 6 uur wakker met keelpijn, een volle neus, moe en hoofdpijn. Dit was ik dus het hele weekend, dus ik had niet echt een super verjaardag maar heb het wel gevierd. Laten we over gaan op de cadeau's! :)


Aller eerst wat ik van Chelsey en Anouk had gekregen! Het zat in een super leuk tasje, met allemaal leuke verpakkingen om de cadeautjes heen. Chelsey heeft er zelf ook een blogpost over geschreven op haar blog, dus als je even op haar naam klikt kom je bij de blog.


 Zoals je hierboven ziet waren het veel cadeautjes die ik kreeg van Chelsey en Anouk. De H&M cadeaubon kreeg ik trouwens niet van hun maar van mijn tante. Wat kreeg ik van Chelsey een toilettasje die heel ruim is en een superleuke print heeft, daarin zitten vanille geurstokjes en geurkaarsjes met de geur watermeloen en citronella. Verder kreeg ik het nieuwste (kleine) palletje van Catrice, die ik heel mooi vind want drie van die kleuren draag ik graag. Ook kreeg ik 2 lichte roze nude nagellakjes (06 baby doll & 07 hope for love) van Essence en een lipgloss van Essence (05 velvet rose). En als allerlaatste kreeg ik nog een heel leuk notitie/to do/blog boekje waar ik dus aantekeningen in kan maken en to do lijstjes. Dit vind ik één van mijn leukste cadeau's :)


Zoals jullie weten ben ik druk bezig met sporten. Ik kan jullie alvast zeggen dat er binnenkort een nieuwe update komt, waar ik ga schrijven over Kayla Itsiness (BBG). Maar om al die oefeningen uit te kunnen voeren heb ik gewichten nodig. Zo kreeg ik dus van mijn (andere) tante een ketllebal van 6 kg, en een heel lief uiltje die ze gewoon erg leuk vond. Ik heb hem op mijn vensterbank gezet en mijn kat vind hem wel erg leuk want ze gaat er telkens naast zitten.


Verder heb ik een bioscoopbon gehad, een leuke knijper waar een hart op zit met 'TO DO' er op. Daar kan je dan gemakkelijk je to do lijstje op hangen. Op de middelste foto zit je eigenlijk alleen maar een heel leuk stofje en dat is van een schort die ik gekregen heb, helemaal mijn ding. Verder kreeg ik nog een flesje wijn en lekkere chocolade, ik heb nog een fles wijn gekregen maar die stond al in kast.

Als één na laatste het cadeau van mijn schoonmoeder, ze zei een paar maanden geleden al dat ze een heel leuk idee had. Maar dit had ik niet verwacht. Een foto van mij en mijn vriend op de Dam in Amsterdam, toen ik het uitpakte dacht ik: 'Hoe komt zij aan die foto?' Maar dat doet er niet toe ik vind hem super lief en leuk! :)
Ik heb hem meteen een plekje gegeven in mijn kamer maar ik ben nog niet helemaal tevreden over de plek.

Van mijn ouders heb ik mijn Samsung Galaxy S4 gekregen, ik was toe aan een nieuwe telefoon. Ik kreeg van mijn zusje nog twee telefoonhoesjes. Verder heb ik ook nog van mensen wat geld gekregen om te sparen, maar ook voor een reiskoffer omdat ik die nog niet heb.
Ik was nog bijna vergeten wat ik van mijn opa en oma kreeg namelijk een heel mooi gouden armbandje, helaas is hij te groot en ik draag zilver dus mag ik hem ruilen voor een Pandora armband met een bedeltje erbij van mijn vriend krijg ik ook een bedeltje.

Ik heb mijn verjaardag zaterdagavond voor wat vrienden gevierd, op het laatste moment hadden wat vrienden zich afgemeld. Maar uiteindelijk vond ik dat toch niet zo erg omdat ik me een beetje ziek voelde. Zondag hebben mijn moeder en ik het samen gevierd voor familie en kennissen. Het waren twee super gezellige dagen!

Samen met Anouk en Chelsey zaterdagavond! :)
Bedankt voor het lezen en tot snel weer!

Liefs,
@charlottsophiax

Geen opmerkingen:

Een reactie posten