donderdag 5 februari 2015

Beebee retractable brush - REVIEW

Ken je makeupactie.nl al? Zo niet, nu wel! Op makeupactie.nl kan je je aanmelden voor gratis make-up. Ja, je hoort het goed. Gratis make-up! Ik heb mijn eerste product al binnen. De Retractable brush van beebee. Ik heb hem al uitgeprobeerd voor jullie. Ook zal ik gaan uitleggen hoe Makeupactie.nl werkt voor degenen die zich er ook voor willen aanmelden. Lees snel verder.



De brush kwam binnen in een super schattige, roze, verpakking. Ik wist nog niet wat ik de eerste keer van makeupactie.nl zou ontvangen, dus het was voor mij een groot raadsel wat er nou in het pakketje zat. In het pakketje zat dus de retractable brush van beebee. Ook zat er een kaartje bij met een leuk berichtje erin.


Het berichtje met een quote

De achterkant van het kaartje

En dan nu over naar de brush zelf! Ik vind het heel handig dat de kwast inschuifbaar is. Om de kwast in te schuiven trek je de binnenste zilveren buis omhoog. Zo komt hij is een soort koker te zitten. Heel handig, want dan blijven de haren mooi zitten in de buis. Zonder koker zou je de dop er best lastig op kunnen krijgen en kan je de kwast snel verpesten doordat de haren alle kanten op gaan staan.


De kwast met de zilveren buis eromheen
De kwast heeft hele zachte haren. Heel fijn tijdens het aanbrengen van poeder, maar ik zou hem niet gebruiken voor bronzer of blush. Daar vindt ik de haren niet te stevig voor. Maar voor poeder is hij ideaal! Hij brengt de poeder lichtjes aan, niet te veel en niet te weinig.

Fijne zachte haren
Wat ik ook handig vindt aan deze brush is dat je hem gemakkelijk mee kan nemen. Je kan hem ook zo in je toilettasje gooien. Hij zal niet vies worden door de andere make-up producten die erin zitten, omdat de brush in een koker zit met een dop erop. Dat vind ik erg fijn, omdat mijn kwasten namelijk snel vies worden in mijn make-up tas.

De pluspunten zijn dus dat je hem handig overal mee naartoe kunt nemen, in je tas of gewoon in je make-up tas. De brush is inschuifbaar en de haren zijn super zacht! Dat is erg fijn werken met poeder. Maar zoals ik al zei, zou ik hem niet gebruiken voor bronzer. Omdat de haren zo zacht zijn, zijn ze niet stevig genoeg voor bronzer. Maar de brush is zeker een aanrader voor het gebruik van poeder.



Maar hoe werkt Makeupactie.nl nou eigenlijk?
Je hoeft je alleen aan te melden via het aanmeldingsformulier op hun website. De eerste keer betaal je slechts € 1,00 voor de verzendkosten van je eerste product. Daarna wordt het elke maand € 4,95 voor de verzendkosten. Elke maand krijg je een nieuw product opgestuurd met de maximale waarde van €20,00. Dat is toch een super goede deal? Als jij ook graag professionele producten wilt ontvangen voor enkel de verzendkosten aarzel dan niet en meld je aan!


xoxo' Chelsey

Geen opmerkingen:

Een reactie posten