donderdag 26 februari 2015

Essence Like an un Forgettable Kiss eu de toilette - REVIEW

Ik zag afgelopen week dat er een trend edition lijn is van Essence; Like an unforgettable kiss. Deze lijn is nog tot 1 maart verkrijgbaar dus, ga snel naar de kruidvat. De lijn was deels bedoeld voor valentijnsdag, maar kan ook best daarna gebruikt worden.
Ik zag deze parfum en het is precies een tas formaat hij rook ook nog heerlijk, dus ik heb hem meegenomen. Ben je benieuwd wat ik er van vind lees dan snel verder!

Hij past perfect in mijn tas, en bij mijn andere beauty spulletjes.



Mijn parfum die ik meestal in mijn tas heb zitten, is bijna op. Dus ik vond het tijd voor een nieuwe. Toen ik met Chelsey in de Kruidvat was zag ik deze al en had ik hem geroken, maar niet gekocht. Later toen ik alleen was en hem nog een keer rook  was ik toch verkocht en kocht ik hem. Ik vind de naam ook echt bij de geur passen. De geur is echt als een an unforgettable kis.



Afgelopen week, had ik hem op gedaan en was ik naar mijn vriend toe gegaan op de fiets, toen ik bij hem aan kwam zei hij wat ruik je lekker. Dus don't worry dat je hem niet meer ruikt na een fiets tocht, want je ruikt hem zeker nog! En ook belangrijk hoe vinden jongens hem ruiken? Mijn vriend keurt hem goed. Het doosje oogt al lekker vrolijk en laat me zin krijgen in de lente en de zomer!


Als ik hem op doe ruik ik vooral veel bloemen, een beetje limoen/citroen, rozen, dus heel erg zoet. Door dit luchtje krijg ik helemaal zin in de zomer! Het is zeker een luchtje voor jonge meiden, de geur maar ook de prijs. Je betaalt voor 10 ml; €2,99 je hebt ook nog een grotere verpakking van 50 ml maar daar weet ik de prijs niet van...


Dus zoek je een cadeautje voor je vriendin of gewoon voor jezelf, ren dan snel naar de meest dichtstbijzijnde Kruidvat en koop er snel eentje. Want voor je het weet zijn ze weg! 

Liefs, Charlotte
@charlottsophiax

Geen opmerkingen:

Een reactie posten