donderdag 19 februari 2015

Catrice Luminous lipstick - REVIEW

De nieuwe lente/zomer collectie van Catrice ligt al even in de winkel. Toen ik de Luminous lipsticks zag, moest ik er gewoon eentje kopen. Helaas had ik niet veel keus, omdat bijna alles al was uitverkocht of de kleur stond mij niet. Toch heb ik er een kunnen vinden die mij wel staat en ga ik er een review over schrijven vandaag!


Ik ben altijd al dol geweest op de lipsticks van Catrice. Dus toen ik de Luminous lipsticks zag moest ik er echt eentje kopen. Uiteindelijk ben ik voor de kleur ''130 Brigitte Loves Bordeaux'' gegaan. Wat houd ik toch van bordeaux kleuren, vooral als het om lipsticks gaat! Deze lipstick kost € 3,99 bij de Kruidvat.



De Luminous lipsticks neigen heel erg naar lipgloss naar mijn idee. Ze voelen een beetje vloeibaar aan op mijn lippen en laten een beetje een glans achter. Ze blijven ook niet lang zitten. Als je een slok neemt uit je glas dan laat de lipstick meteen sporen achter. Zelf ben ik ook niet zo dol op lipgloss. Ik vind de kleur verder wel mooi, maar hij had van mij wel wat meer eruit mogen springen. Als je de lipstick zo ziet dan zal je wel denken dat het een donkere lipstick is, maar als je hem eenmaal op hebt valt dat echt reuze mee. Je moet er maar net van houden.


Met de lipstick op
Verder vind ik het een mooie lipstick. Ik zal hem niet heel vaak dragen, want je moet hem erg vaak bijwerken. Het bijwerken gaat trouwens wel gemakkelijk, omdat de lipstick een beetje lipgloss-achtig is. Hier nog even een full face :)


xoxo' Chelsey

Geen opmerkingen:

Een reactie posten