zondag 8 februari 2015

W7 In The Buff: Lightly Toasted palette

Je hebt ze vast wel vaker voorbij zien komen, de W7 paletten. Voor als je ze nog niet kon: de W7 paletten zijn dupes van de Urban Decay paletten. Zoals je weet zijn de Urban Decay paletten erg duur, dus heeft W7 paletten gemaakt die geïnspireerd zijn op de originele paletten van Urban Decay. Vandaag laat ik jullie het palette Lightly Toasted zien van W7 In The Buff!


Ik heb dit palette gekocht bij een OP = OP winkel in Heerhugowaard. Charlotte had mij al verteld dat zij daar ook een W7 palette had gekocht. Natuurlijk moest ik er ook een hebben. Eenmaal daar was de keuze moeilijk. Welke palette ga ik kopen? Na een lange tijd nadenken ben ik gegaan voor de Lightly Toasted palette! De paletten kosten €7,99 bij de OP = OP winkel. Maar je kan ze ook online kopen via webshops zoals MakeUp Musthaves en Alice Jo.

En dan nu door naar het prachtige palette. In de palette zit ook een make-up kwast die je eventueel zou kunnen gebruiken. Als ik de kleuren zo zie in het palette, vind ik ze erg mooi. Het zijn ook echt van die ‘’toasted’’ kleuren. 




Ik heb ze voor jullie geswatcht op mijn arm. Zo kan je ook zien hoe de pigmentatie is. Ook heb ik de namen er even bij gezet.




Zoals je kunt zien heb ik ze per drie geswatcht. Van vooral de eerste drie kleuren vind ik de pigmentatie een beetje tegenvallen. Het duurde even totdat ik ze goed op de foto kon krijgen. 
Maar je kan er wel erg mooie ooglooks mee maken ben ik achter gekomen. Ik heb het palette al meerdere malen gebruikt en hij bevalt mij zeer. 

Als je zelf graag een Urban Decay palette wilt, maar het geld er niet voor hebt of je vindt het te duur, dan kan ik je zeker de paletten aanraden van W7. Je kan er mooie looks mee maken en ze kosten maar €7,99! Een goede prijs voor zulke mooie paletten. Ik ben ook zeker van plan om binnenkort nog een palette erbij te halen van W7.

xoxo' Chelsey

Geen opmerkingen:

Een reactie posten