dinsdag 24 februari 2015

The boyfriend tag

Goedemorgen allemaal,

Vandaag heb ik weer een tag voor jullie, niet zomaar een tag maar de boyfriend tag. Ik heb de vragen bij elkaar gezocht en heb deze laten invullen door mijn vriend! Daarna heb ik gekeken of het klopt en heb ik mijn reactie eronder gezet.
Wij hebben inmiddels al ruim 2 jaar een relatie, deze is deels tot stand gekomen door Chelsey. Want als ik haar niet had leren kennen had ik mijn vriend, Jeffrey waarschijnlijk ook nooit ontmoet!
Benieuwd naar hoe goed mijn vriend mij kent, lees dan snel verder.





1. Ze zit voor de tv/laptop waar kijkt ze naar?
Jeffrey: Als ze voor haar laptop zit dan kijkt ze vaak beauty filmpjes of kijkt films.
Charlotte: Klopt, maar ik kijk ook wel is programma's terug zoals Moordvrouw of ik kijk dat op de tv. Verder kijk ik gewoon Youtube filmpjes.

2. Noem iets wat ze niet lust.
Jeffrey: Haha, we aten het vandaag nog als avond eten, namelijk: bami. Ze houdt niet erg van Chinees en bijvoorbeeld boerenkool of zuurkool.
Charlotte: Klopt ik hou niet van chinees en boerenkool, zuurkool en hutspot vind ik ook niet het aller lekkerst. Paprika vind ik ook niet echt lekker...

3. Jullie zijn samen uit eten, wat bestelt ze als drinken?
Jeffrey: Meestal een Ice Tea of een zoete witte wijn.
Charlotte: Het ligt er sowieso aan waar ik zin in heb, maar het is inderdaad meestal Ice Tea, een zoete witte wijn of Jillz.

4. Wat is haar schoenmaat?
Jeffrey: Ik twijfel tussen 38 en 39, maar ga toch voor 39.
Charlotte: Ik reken maat 39 goed, bij sommige schoenen heb ik 38 sommige weer 39.

5. Als ze spullen zou verzamelen wat zou het dan zijn?
Jeffrey: Als ze iets zou sparen denk ik dat ze kaartjes van leuke dagen zou sparen zoals bijvoorbeeld een bioscoopkaartje of een kaartje voor een dagje Artis.
Charlotte: Ja, dat klopt! Verder vind ik het ook leuk om make-up en eten als dat ook mee telt...?

Broodje ham met gesmolten kaas :)
6. Wat is haar favoriete broodje?
Jeffrey: Dat kunnen er twee zijn... Of een broodje met pindakaas en hagelslag of een broodje met pesto, Italiaanse ham en rucola.
Charlotte: Oh ja, een broodje pindakaas met hagelslag, hij klopt helemaal!

7. Noem iets wat ze elke dag zou kunnen eten als het kon.
Jeffrey: Moeilijk... Ik ga dan denk ik voor echte Italiaanse tiramisu.
Charlotte: Mmm...opzich. Als ik er over nadenk ja dan wel Tiramisu.


8. Wat is haar favoriete ontbijtje?
Jeffrey: Ze vindt croissantjes erg lekker in de ochtend en dan denk ik met een glas verse jus d 'orange en een kopje thee.
Charlotte: Als je me daar nou is mee wakker maakt, dat vind ik inderdaad erg lekker. Maar sinds kort vind ik havermout met van alles er in erg lekker of gewoon een broodje met hagelslag en een kopje thee.

9. Wat is haar favoriete muziek?
Jeffrey: Top 40 en rustige muziek als Ed Sheeran.
Charlotte: Klopt helemaal!

10. Wat is haar favoriete sportteam?
Jeffrey: Ze heeft niet echt een favoriet sportteam, maar ik denk dat ze dan voor AZ gaat en soms zei ze zelf dat ze mijn team waarin ik korfbal ook een leuk team vind.
Charlotte: Ik heb niet echt een sportteam waarvoor ik ben, maar ja als Alkmaarder ben ik dan maar voor AZ.

11. Welke kleur ogen heeft ze?
Jeffrey: Ze heeft verschillende kleuren in haar ogen. In de buitenste rand is het bruin, meer naar binnen is het blauw en helemaal in het midden om haar pupil is het een beetje groen als ik het goed zeg.
Charlotte: Juist andersom, in het midden is het juist bruin en dan wordt het grijs, groen, blauw, oftewel een mengelmoesje.

12. Wat ik doe waarvan ze zou willen dat ik het niet deed?
Jeffrey: Lastig... Als ze met een idee komt wacht ik meestal een tijdje voordat ik vraag aan mijn ouders of dat zou mogen en zij begint juist gelijk een planning te maken en vind dat ik het gelijk moet vragen zodat ze weet of het wel of niet mag.
Charlotte: Klopt helemaal, dan heb ik een planning gemaakt is het nog niet goed. Ik wil graag weten waar ik aan toe ben.

13. Waar is ze geboren?
Jeffrey: In het ziekenhuis in Alkmaar.
Bokkenpootjestaart, nomnom!
Charlotte: Ja dat klopt

14. Je bakt een taart voor haar verjaardag, wat is haar favoriet?
Jeffrey: Bokkenpootjestaart is ze heel erg fan van en anders appeltaart of appelkruimeltaart.
Charlotte: Appeltaart vind ik altijd lekker, bokkenpootjestaart is ook erg favoriet.

15. Wat voor sporten heeft ze allemaal gedaan?
Jeffrey: Volgens mij volleybal en streetdance volgens mij, maar ook zwemmen en snorkelen.
Charlotte: Ja klopt allemaal, maar ik heb ook nog op tennis gezeten.

16. Wat zou ze uren kunnen doen?
Jeffrey: Z vindt het lekker om de hele dag op bed te liggen, filmpjes te kijken op Youtube en films te kijken.
Charlotte: Ja gewoon een dag lekker niks doen, wel samen met jou dan. Verder vind ik het ook heerlijk om te kleuren in een kleurboek voor volwassenen.


17. Wat voor uniek talent heeft ze?
Jeffrey: Ze kan heel goed schaatsen in vergelijking met mij!
Charlotte: Dat weet ik niet zo goed, ik kan wel goed schaatsen in vergelijking met jou dat is waar.

18. Hoelang zijn jullie al samen?
Jeffrey: Sinds 27 oktober 2012, dus dat is 2 jaar, 3 maanden en 28 dagen.
Charlotte: Klopt helemaal


19. Wanneer was onze eerste date?
Jeffrey: De precieze datum weet ik niet meer, maar volgens mij was het 8 oktober 2012. Toen gingen we met de vriendengroep door Alkmaar fietsen om te laten zien waar iedereen woonde en toe naar de Mc Donalds met ze alle.
Charlotte: Dat noem ik niet echt een date maar dat was inderdaad 8 oktober. Onze eerste echte date samen was op een zondag, ik ging jou wiskunde uitleggen en toen mocht ik blijven eten, maar die datum weet ik ook niet meer.

20. Wat was jouw eerste indruk van mij?
Jeffrey: Mijn eerste indruk van haar was dat het een aardig en gezellig meisje was.
Charlotte: Hier kan ik niet iets over zeggen, maar vind het wel lief van je!

Dit was de boyfriend tag, met mijn vriend Jeffrey. Jullie hebben mij nog beter leren kennen, hopelijk vonden jullie het leuk. En als je ook een relatie hebt is het leuk om die vragen bij elkaar te doen, om te kijken hoe goed jullie elkaar nou eigenlijk kennen!
Fijne vakantie!

liefs, Charlotte
@charlottsophiax

Geen opmerkingen:

Een reactie posten