woensdag 18 februari 2015

TreacleMoon Coconut showergel and bodylotion - REVIEW

Je hebt ze vast als een keer op tumblr of weheartit gezien, de showergels en bodylotions van Treacle moon. Die grote flessen met die felle, vrolijke kleurtjes. Die ook nog is lekker zouden kunnen ruiken... Ik heb toen Chelsey jarig was, haar een fles van de strawberry gegeven. En daar was ze erg positief over. Dus afgelopen week liep ik door de Albert Heijn (daar verkopen ze ze) en zag ik dat ze nu met korting waren, dus uiteindelijk vond ik dat ze ze alle twee verdiend had en heb ik ze gekocht! Lees snel verder om weten wat ik er van vind :)




Het was een tijdje stil van mijn kant, er is afgelopen twee weken nog al veel gebeurt. Ik liep stage op Speciaal Onderwijs, helaas liep het niet helemaal lekker tussen mijn stagebegeleider en mij. Dus de stage is beëindigd voordat er een eventueel een conflict kon ontstaan. Dit is ondertussen dus twee weken geleden, de dag dat dat besloten werd besloot ik even wat lekkers voor mezelf te halen, want dat had ik wel verdiend en ik wou die middag lekker in  bad gaan. Toen zag ik dat alle producten van treaclemoon in de bonus waren, nou ik dacht daar maak ik mooi gebruik van. Vervolgens was ik vorige week ziek, moest ik mijn stageopdrachten nog afronden en ondertussen zit ik nog steeds thuis zonder stage... : ( Ik verveel me. Dus laten we maar snel beginnen met de review.



 Hier op de foto zie je het niet heel goed, maar de bodylotion is iets geler dan de showergel. Ik vind de verpakking alleen al heel leuk. Daarom staan ze ook midden in mijn kamer. Omdat de bodylotion ook een hand créme is kan ik die de dag door lekker op smeren.


De showergel vind ik heerlijk zacht als ik hem op smeer. Hij smeert ook lekker goed uit en laat ook veel schuim achter.
Verder de geur....mmmm ik smelt bijna ik wou  dat hier een geurkaars van was. Hij ruikt zo lekker naar cocosnoot, niet te sterk maar ook niet te zacht er precies tussenin. Waardoor hij ook heel subtiel blijft hangen als je hebt gedoucht. Dus als je de bodylotion niet zou gebruiken zou je het alsnog wel ruiken, maar heel subtiel. Precies goed!





Dan de bodylotion, die vind ik nog lekkerder! Eén minpuntje waar ik maar meteen mee begin, als je het smeert vind ik dat je heel lang moet smeren totdat de witte laag weg is. Dus je bent wel heel erg lang aan het uitsmeren, en als je weer te weinig doet heb je niet genoeg voor bijvoorbeeld je been. Verder blijf je hem wel heel goed ruiken, aan het begin is hij nog erg sterk maar hij wordt wel wat zachter.
Afgelopen zaterdag had ik me er mee ingesmeerd en vervolgens ben ik gaan werken, heb ik gefietst, ben ik uit eten geweest en nog naar een feestje geweest. Toen ik in de avond in bed lag rook ik hem nog heel subtiel maar heel lekker, zo lekker dat ik meteen in slaap viel.



Hier op mijn hand zie je links; de bodylotion en rechts; de showergel. Je ziet hier ook goed het kleur verschil. De bodylotion is ook goed te gebruiken als handlotion, dus dan ruik je het helemaal heel de dag, heerlijk! Ze zouden er ook kleine verpakkingen van moeten verkopen zodat ik hem mee kan nemen in mijn tas, maar ik ben van plan om hem zelf in een klein flesje te doen en lekker in mijn tas te stoppen zodat ik op school of tijdens het werken ook lekkere zachte en lekker ruikende handen heb.

Voor de bath & showergel betaal je: €4,95 voor 500 ml (dat is een flinke fles vind ik) en voor de hand & bodylotion betaal je: €5,95 voor 350 ml. Verder heb je nog bodybutters, scrubs en handsoap dus als je nog is een keer op zoek bent naar een leuk cadeautje of gewoon voor je zelf, raad ik je dit zeker aan! Ik ben tevreden en kan hier zeker nog een tijd mee voort. Hebben jullie zelf al enige ervaring met het merk treaclemoon? Laat het hieronder weten in de reacties wat jij er van vind.

xoxo' Charlotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten