dinsdag 10 februari 2015

EOS Vanilla Mint lipbalm - REVIEW

Je kent ze vast wel. Die EOS lipbalsems. Ik heb de schattige, ronde, lippenbalsems al vaker voorbij zien komen. Ik had alleen geen idee hoe ik een van de lippenbalsems kon bemachtigen. Maar toen kwam ik erachter dat ze bij de Urban Outfitters te koop zijn! Na een tijdje getwijfeld te hebben om er een te kopen, heb ik er dan toch een gekocht. Uiteindelijk ben ik gegaan voor de Vanilla Mint Sphere waar ik vandaag een review schrijf!


Het eerste wat je meteen opvalt aan de EOS lipbalsems is dat ze rond zijn. Eigenlijk hebben ze een beetje meer de vorm van een ei. Ik ben voor Vanilla Mint variant gegaan, omdat ik dol ben op vanille en mint vind ik altijd verfrissend. De lippenbalsems van EOS zijn ook 100 procent natuurlijk en 97 procent organisch. Ook bevatten ze geen parabenen of petroleum.

Voorkant

Achterkant
Bovenkant


Wat ik ook zo leuk vind aan de lippenbalsems van EOS is dat de balsem zelf ook rond is. Hier moest ik zelf wel even aan wennen. Het voelde best apart aan de eerste keer, maar daar raak je natuurlijk wel aan gewend! De lippenbalsem ruikt ook heerlijk naar vanille, de mint ruik ik niet zo erg (maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen). Normaal gesproken als ik een lippenbalsem aanbreng met mint erin, beginnen mijn lippen te tintelen. Maar met deze is dat niet het geval. De balsem smaakt ook een beetje naar vanille, maar de balsem is niet heel erg verzorgend. Als je lippen even droog aanvoelen, vind ik dit wel een prima lipbalsem maar het zal je lippen niet helemaal verzorgen. 



In ieder geval ben ik wel enthousiast over deze lipbalsems! Ze zijn erg schattig (ja, ik vind ze schattig vanwege de vorm!), ze ruiken heerlijk en maken je lippen zacht. Hij kostte mij wel € 9,00 bij de Urban Outfitters, wat ik wel een dure prijs vind voor een lipbalsem, maar het was het geld zeker waard! Ik ben ook zeker van plan om er binnenkort meerdere te kopen, maar dan bestel is ze wel via de webshop Alice Jo, want daar kosten ze maar € 5,25!


xoxo' Chelsey

Geen opmerkingen:

Een reactie posten