woensdag 25 februari 2015

Essence Easy 2 Use Eyeliner - REVIEW

Ik ben echt dol op de nieuwe producten van Essence en Catrice. Op veracamilla.nl las ik een review over de Essence Easy 2 Use eyeliner. Ik werd er erg benieuwd naar en heb hem ook meteen gekocht. Zelf ben ik geen held in eyeliner, dus ik hoop dat deze het goed doet en ook daadwerkelijk ''easy 2 use'' is!

Op de blog van Vera las ik dat dit een dupe is van de Kat Von D eyeliner. Ik weet dat Vera hem vaak gebruikt, dus ik dacht: Hey, dit zal dan wel een goede eyeliner zijn! Ik raakte erg enthousiast en ben meteen naar de Kruidvat gehold om er eentje te kopen.

De punt van de eyeliner bestaat uit allemaal aan elkaar geplakte dunne haartjes. Dit zie je volgens mij niet erg duidelijk op de foto, maar het is wel zo. Ik heb ook nog nooit eerder een eyeliner gehad waarvan de punt uit aan elkaar geplakte haartjes bestaat. Nog een reden om deze eyeliner uit te proberen dus!


Ik was super benieuwd naar deze eyeliner, dus ben hem meteen gaan swatchen op mijn hand. Hij viel mij meteen een beetje tegen. Ik moest flink drukken en schudden, wilde ik er wat uit laten komen. 


Dat viel me wel even tegen. Ik hoopte maar dat dit niet zo het geval zal zijn als ik hem zou aanbrengen op mijn oogleden. Maar helaas.. Ook toen werkte hij niet super. Alleen aan de rechterkant deed hij het goed, maar aan de linkerkant was het knudde. Erg jammer. Het duurde wel echt een tijdje totdat ik eindelijk een goed lijntje had. Ook wordt de eyeliner niet meteen goed zwart. De ene vindt het mooier als hij niet intens zwart is, maar de ander vindt weer van wel. Hieronder zie je het resultaat.


Het eind resultaat is wel wat beter, maar ik had alsnog wel meer verwacht van deze eyeliner.

De Easy 2 Use eyeliner van Essence heb ik bij de Kruidvat gehaald voor €2,89

xoxo' Chelsey

Geen opmerkingen:

Een reactie posten