vrijdag 6 februari 2015

Best Friend TAG

Vandaag hebben we weer een tag voor jullie. Dit keer de Best Friend Tag! We wilden deze graag doen, zodat jullie een beter beeld kunnen krijgen over ons. Wij doen het niet in de vorm van een video, maar gewoon rechtstreeks op onze blog zelf. Lees snel verder voor de vragen en de antwoorden.

1. Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
Wij hebben elkaar leren kennen via school. We kwamen allebei soort van ''nieuw'' op die school. Chelsey kon wel al heel wat mensen op die school, maar Charlotte helemaal niemand. 
Chelsey: '' Ik weet nog heel goed de eerste les Frans. Ik stond voor het lokaal te wachten toen Charlotte naar mij toe kwam. Ze vroeg of dit het juiste lokaal voor Frans was. Bleek dus dat wij samen Frans zouden gaan volgen. We gingen ook meteen naast elkaar zitten, want het voelde voor mij meteen vertrouwd en ik voelde mij op mijn gemak. In de pauze was ik aan het scrollen door mijn Twitter timeline. Opeens zei Charlotte: '' Dylan Haegens van de milkeshakevlogs?!''. Zat ze dus stiekem met mij mee te kijken op mijn telefoon haha. Zo kwamen we erachter dat we dezelfde interesse's deelden en werden we beste vriendinnen!''
Charlotte: Daar heb ik eigenlijk niks meer aan toe te voegen. Nadat we elkaar dus beter leerde kennen, ben ik dezelfde dingen als Chelsey ook leuk gaan vinden en zo zijn we best friends geworden.

Samen ''hard leren'' op school.

2. Hoe lang zijn jullie al bevriend?
Ongeveer langer dan twee jaar.

3. Wat was je eerste indruk van Chelsey / Charlotte?
Charlotte: Om een lang verhaal kort te maken, mijn "beste vriendinnen" voor Chelsey hebben me allemaal in de steek gelaten, dus eigenlijk was ik daar beetje bang voor. Maar al snel voelde ik me op mijn gemak, kon ik lekker mezelf zijn en weet ik dat Chelsey mij nooit in de steek kan laten.
Chelsey: Ik voelde mij meteen op mijn gemak bij Charlotte, vooral toen ik erachter kwam dat we dezelfde interesse's hadden. Ik mocht haar meteen!

4. Wat is jullie leukste herinnering samen?
Charlotte: Uhm.... dat zijn er heel veel. We hebben samen in het examenjaar gezeten en één van de leukste herinneringen daarvan vind ik toch wel dat we na ons laatste examen naar Walibi gingen en daarna gingen we met heel onze vriendenclub voor het eerst uit, geweldig was dat! Maar ook buiten in de tuin slapen en uit gaan met Chelsey, zijn leuke herinneringen.
Chelsey: Pfoeh, dat is wel een moeilijke. We hebben samen heel veel leuke dingen gedaan. Maar mijn leukste herinnering tot nu toe is dat we samen een dagje naar Zaandam gingen, pannenkoeken gingen maken, daarna de kroeg in en dat we uiteindelijk in mijn achtertuin gingen slapen in onze one piece pyjama's. We sliepen gewoon op strandstoelen en dat lag opzich wel lekker. Het was ook zomer en we hadden ook mazzel dat er geen wind stond. Het was een super geslaagd dagje!

Uitgaan na Walibi.. picture explains enough.

5. Beschrijf elkaar in één woord.
Charlotte: Pfoeh hé, één woord? Dat kan niet hoor. Chelsey is alles wat een best friend moet zijn voor je, lief, leuk, aardig, grappig, enthousiast, behulpzaam, zorgzaam, meelevend, slim en dan heb ik nog lang niet alles.
Chelsey: superleukfantastischliefdevolaardigslimgrappigsarcastischtophilarisch, als dat als 1 woord mag meetellen haha.

6. Een ding waar je je aan ergert aan Chelsey / Charlotte.
Charlotte: Mag ik deze overslaan? Oh wacht ik weet het, soms hebben ze het ergens over in onze groepsapp van onze vriendenclub wat ze gaan doen met elkaar en dan weet ik daar niks van en ben ik nooit meegevraagd, maar dat is niet alleen haar schuld.
Chelsey: Dat is ook wel een lastige. We hebben namelijk tot nu toe nog nooit (afkloppen) ruzie gehad. Het enige waar ik me af en toe aan erger is dat Charlotte heel onduidelijk kan zijn via WhatsApp.

7. Een ding wat je het leukst vindt aan Chelsey / Charlotte.
Charlotte: Dat ze altijd ergens heel enthousiast over kan zijn. En dat ze me door een zware tijd heeft geholpen aan het begin van onze vriendschap.
Chelsey: Dat we dezelfde interesse's delen. Als ik met een een of ander gek idee kom bij Charlotte dan is zij er net zo enthousiast over als mij.

8. Als jullie samen ergens heen kunnen gaan in de wereld, waar zouden jullie dan heen willen?
Charlotte: Sowieso New York, daar wil ik heel graag heen lekker shoppen en de stad verkennen. Verder zou ik ook nog heel graag een keer naar Aruba of Curaçao willen, lekker zonnen genieten van het weer en het leven. En verder lekker eten en feesten, dat kan trouwens ook op Ibiza dichter bij huis.  Oh ja en surfen lijkt me ook super cool om te leren en te doen.
Chelsey: New York of de Bahama's! In New York heerlijk te kunnen shoppen, naar Broadway shows te gaan en hopelijk onze favoriete celebtrities spotten. Als we naar de Bahama's zouden gaan, zou ik het liefst op het strand liggen en surfen. Of althans, leren surfen haha. 

9. Favoriete inside joke.
Charlotte: Dat zijn er veel...de leukste blijft toch wel Moker lam G! (van de Coca Cola Cherry)
Chelsey: Sittin' on tha toilet!

''Moker lam van de Coca Cola Cherry G!''
10. Wie doet er langer over om zich klaar te maken in de ochtend?
Charlotte: Het ligt er sowieso aan of ik heb gedoucht, want dan moet ik mijn haar nog doen dus mousse erin en fohnen dus dat duurt wel een tijdje. En als ik me moet opmaken ligt het er totaal aan wat ik op doe die dag en ik ben een treuzelkont vraag maar aan Chelsey....
Chelsey: Eigenlijk doen we allebei wel ongeveer even lang over het klaarmaken in de ochtend, denk ik. Maar als ik toch zou moeten kiezen.. ik. Als ik in de ochtend mijn haren ga wassen duurt het altijd heel lang totdat het eindelijk droog is. Dus meestal stijl ik het dan nog met de stijltang en dat neemt toch wat meer tijd in beslag.

11. Favoriete seizoen?
Charlotte: Lente, ik vind het dan heerlijk om hard te lopen. Dat voorjaarszonnetje nog wel wat fris maar net lekker. Maar de zomer is ook zeker een favoriet.
Chelsey: Z O M E R !

12. Favoriete liedje op dit moment?
Charlotte: Ik luister hem toevallig op dit moment namelijk FourFiveSeconds van Rihanna, Kanye West en Paul McCartney. Jammer dat hij nog niet op Spotify staat.. Het is een mengelmoesje van rustig maar toch ook wel wat pit erin.
Chelsey: Oeff, dit is echt een lastige voor mij aangezien ik een grote muziek liefhebber ben. 
's Ochtends in de bus luister ik graag naar Catch Me If You Can van Walking On Cars, daar kan ik altijd heerlijk mee wakker worden.

13. Hakken of gympen?
Charlotte: Ik vind hakken heel leuk, maar dan voor een feestje of iets speciaals. Meestal zie je me op sneakers of platte schoenen.
Chelsey: Hakken? Wat is dat? Haha, nee hoor grapje. Ik draag het liefst gympen. Hakken draag ik meestal alleen met speciale gelegenheden.

14. Comedy, horror of een chick-flick?
Charlotte: Chick-flick! Ik hou ook heel erg van romantische films, helaas moet ik die wel altijd in me eentje kijken omdat mijn vriend niet mee wil kijken. Verder vind ik comedy ook wel leuk maar niet mijn favoriet.
Chelsey: Ik kijk eigenlijk naar alle soorten films, maar als ik moet kiezen welke genre ik het leukst vind ga ik toch voor comedy! Vooral na een lange dag kijk ik graag een leuke comedy om even lekker te lachen.

15. iPhone of Samsung?
Charlotte: Ik had altijd een Samsung, maar ik heb nu een HTC waar ik opzich ook tevreden over ben. Als ik nieuwe zou moeten/mogen kopen zou ik dan denk ik toch voor een Samsung gaan.
Chelsey: Op dit moment heb ik zelf een iPhone 5. Ik zit wel te twijfelen om over te stappen naar Samsung, maar ik vind bijvoorbeeld de camera kwaliteit van de iPhone beter. Dus iPhone!

16. Wat is de favoriete tv-serie van de ander?
Charlotte: Uhm...moet ik ze allemaal opnoemen? Chelsey vind er zoveel leuk, we kijken samen altijd Glee dus dan neem ik die maar als favoriet.
Chelsey: Is dit een strikvraag? Glee natuurlijk ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten